Zapraszam Cię na zmieniający życie

Kurs Mindfulness

Kurs życia opartego na uważności MBLC

(MBLC od ang. Mindfulness Based Living Course)

który odbędzie się stacjonarnie w Krakowie, na ul. Kraszewskiego 2

i rozpocznie się w czwartek 10. października o 18.30.

Czy to dla mnie?

Kurs jest dla Ciebie, bo:

  • wszystko Cię stresuje, żyjesz w napięciu, tak naprawdę nie wiesz, jak odpocząć, marzy Ci się życie w równowadze i spokoju;
  • wiecznie za czymś gonisz, masz poczucie, że życie przecieka Ci przez palce i marzysz, aby w końcu móc z niego korzystać;
  • często się martwisz, po Twojej głowie snują się czarne scenariusze, budzisz się w nocy i nie możesz zasnąć, zastanawiasz się, jak wyłączyć umysł i wreszcie spać spokojnie;
  • łatwo się zamyślasz, tracisz kontakt z otoczeniem, trudno Ci się skupić na rozmowie, coś ciągle umyka Twojej uwadze;
  • męczysz się, gdy coś zrobisz nie tak, jak trzeba, rozpamiętujesz popełnione błędy, nie możesz przeżyć straconych okazji, pragniesz, żeby ktoś zdjął z Ciebie ten ciężar;
  • robisz wiele rzeczy na raz i masz poczucie, że nic naprawdę dobrze;
  • ciągle się z czymś zmagasz, o coś walczysz, trudno Ci odpuścić, wszystko ciągle jest na Twojej głowie, pragniesz, aby przez choć przez chwilę nic nie musieć;
  • masz poczucie, że medytacja Ci nie wychodzi, Twój umysł nie może uwolnić się od myśli, chcesz mniej się frustrować i praktykować z większą lekkością;
  • dopada Cię emocjonalny rollercoaster i ciągle szukasz sposobu, jak sobie z nim radzić, jak się dystansować, jak utrzymać sprawczość i kontrolę.

“Wczoraj byłem bystry, chciałem zmienić świat. Dzisiaj jestem mądry, więc zmieniam siebie.” RUMI

Co zyskasz pracując ze mną?

  • Zwolnisz, znajdziesz ulgę w stresie, wyciszysz się i ukoisz nerwy
  • Przestaniesz się tak ciągle martwić
  • Będziesz mniej odpływać w myśli, będziesz bardziej obecna/-y dla swoich bliskich
  • Zorientujesz się, że zauważasz to, co wokół, że lepiej pamiętasz, łatwiej Ci się będzie skupić,
  • Zamiast się krytykować, zaczniesz mówić do siebie bardziej wyrozumiałym, ciepłym głosem
  • Łatwiej Ci będzie zasnąć, będziesz lepiej spać
  • Czas zwolni, łatwiej Ci będzie się zatrzymać, zauważyć, że naprawdę żyjesz
  • Zrozumiesz, co naprawdę czujesz, co lubisz a czego nie
  • Łatwiej Ci będzie podążać za sobą, decydować, co ważne a z czego rezygnować
  • Będziesz więcej czerpać z życia, podnosić jego jakość, zwiększać poczucie szczęścia
  • Krok po kroku nauczysz się medytacji uważności; będziesz się mniej frustrować i praktykować z większą łatwością
  • Łatwiej będzie Ci się zdystansować od emocji, szybciej odzyskiwać sprawczość i kontrolę
  • Twoja rodzina zobaczy, że zamiast w nerwach i pretensjach wracasz do domu w spokoju i z MIŁOŚCIĄ

“W życiu nie chodzi o przeczekanie burzy… ale o to, aby nauczyć się tańczyć w deszczu”. VIVIAN GREENE

Dlaczego ja?

Wiem, jak to jest. Ciągły stres i napięcie, nieustanne zamartwianie się, nieprzespane noce. Do tego stale rosnące wymagania i żonglowanie terminami na niekończącej się liście rzeczy do zrobienia. Znam to nazbyt dobrze, bo byłam w tym miejscu. W takim pędzącym świecie, w którym żyjemy, gdzie rozproszenia i stres wydają się być stałym towarzyszem, uważność stanowi potężne antidotum. Łączę więc sztukę uważności z życiowym i zawodowym doświadczeniem, pomagam wychodzić z trybu zadaniowego, dawać sobie więcej luzu i nie uciekać, stawać do życia z odwagą, z troską o siebie i innych. Żyć lepiej i dłużej!

Jak pracujemy na kursie?

Podczas kursu mindfulness zbudujesz fundamenty dobrego, spokojnego i szczęśliwego życia.

Spotykamy się we wspierającej, nieoceniającej atmosferze pełnej zaufania i życzliwości.

Spotkania mają charakter warsztatowy – wiedza wspiera praktykę, praktyka pozwala doświadczać, grupa wspiera wymianę doświadczeń i motywację. Kurs jest wzbogacony wiedzą psychologiczną.

Program obejmuje: spotkania warsztatowe co tydzień, 6-godzinny Dzień Uważności wkomponowany w cykl kursu oraz praktykę domową w oparciu o nagrania i czynności życia codziennego.

Korzystam ze sprawdzonego programu, technik mindfulness, ćwiczeń i praktyk wypracowanych przez Mindfulness Association.

Wykorzystaj maksymalnie swoje jedyne zwariowane i cenne życie. Ono wydarza się właśnie teraz, w tej chwili.

Nie przegap go!

Zobacz, co klienci mówią o pracy ze mną

  • Monika Wszołek

    Właśnie wróciłam z pierwszych wakacji po kursie mindfulness i były to najwspanialsze wakacje w moim życiu. Prawdziwe. Wróciłam wypoczęta, radosna, zrelaksowana, a były to wakacje z małymi dziećmi, mającymi wiele potrzeb. Uważna zabawa z dzieckiem ,, tu i teraz", bez myślenia o przyszłości bądź przeszłości. Obowiązkach, zmartwieniach. Robienie babki na plaży, pływanie na desce, tak naprawdę po postu być. Dzieci to czują, to ogromna korzyść. Czułam wiatr, chłód, bicie serca, oddech, tulenie. Pomagają techniki poznane na kursie. Wachlarz jest ogromny. Uważny ruch. Uważne wykonywanie obowiązków, gdy dzieci biegają, i czuję, a wreszcie - zauważam, że mnie to stresuje, że wybuch blisko. Akceptuję chwilę obecną, i to odpływa. Kurs polecam każdemu, a przede wszystkim rodzicom, bo warto dać to sobie i swojej rodzinie ❤

  • Monika Podkówka-Jegorow

    Od dłuższego czasu byłam ciekawa tego, czym jest mindfulness; chciałam poznać techniki i podejście, jakie kryją się za tym pojęciem. Przejrzałam sporo ofert kursów mindfulness w Krakowie, aż w końcu trafiłam na stronę Ani, która od razu mi się spodobała – była bezpretensjonalna, autentyczna i przekonująca. 8-tygodniowy jesienny kurs okazał się niezwykle wartościowym czasem poszukiwania wewnętrznego spokoju, odkrywania swoich emocji, fascynującej pracy z umysłem, ciałem i oddechem. Poza osobistym doświadczeniem cennym aspektem był też kontakt z innymi uczestnikami kursu i atmosfera wzajemnej życzliwości, o którą Ania zadbała równie dobrze jak o przygotowanie merytoryczne. Kurs dał mi narzędzia, po które mogę sięgnąć, kiedy potrzebuję chwili zatrzymania, oddechu, przyjrzenia się sobie i swoim emocjom. Ania znakomicie uczy też tego, że mindfulness to nie jest ścieżka dla wybranych, a bardzo ludzki i dostępny sposób na to, żeby żyć bardziej świadomie i być bardziej życzliwym dla siebie.

  • Ela Szczyrk

    Przyszłam na kurs MBLC szukając spokoju. Kurs pomógł mi kontaktować się ze sobą i chwilą obecną, gdy doświadczam stresu. Czas się wtedy wydłuża, widzę sytuację z innej perspektywy, nie jest już mną, ale sytuacją obok mnie. Wystarczy 3 minutowy powrót do ciała, by "nastał spokój". W trudnych dniach, gdy mam burzę emocji, stosuję RAIN. Dystansuję się w niej do emocji, akceptuję ją i dzięki temu uwalniam. Bardzo lubię medytację życzliwości wobec siebie i innych. Robię ją raczej dla siebie, bo dając życzliwość innym, mnie również robi się dobrze. Po tej medytacji wnoszę miłość do rodzinnego domu, a to jest dla rodziny najważniejsze. Dziękuję, że pojawiłaś się na mojej drodze!

  • Beata
    Znalazłam Ciebie i Twój kurs przypadkiem albo tak miało być… Dlaczego? Nie radziłam sobie z tempem życia, natłokiem myśli i emocji. Zabłądziłam, skręciłam w ślepą uliczkę? Po pierwszych praktykach zaczęłam wchodzić w las, uczyć się siebie i świata na nowo. Zaczęłam patrzeć i dostrzegać, słuchając słyszeć, czuć każdy krok i nazywać emocje i uczucia. Odnowić pojęcie życzliwości i współczucia. Akceptacja - zrozumiałam i poczułam je. Myśli przestały gonić, czas zwolnił. Zaczęłam oddychać… Weszłam w las. Teraz idę prostszą drogą, powoli nie spiesząc się. Połamane drzewa przez wicher w lesie są, obchodzę je i idę dalej. Uspokajam myśli. Patrzę nie widząc. Czuję powiew wiatru, ciepło wiosennych promieni. Lęk ustępuje. Czuję, że dbając o siebie przytulam cały świat. Dziękuję Anno za czas, który mi dałaś 💓
  • Marcin JanickiCountry Manager

    Zgłaszając się do Ani na kurs mindfulness bardzo mi zależało, aby zacząć rozwijać uważność, umiejętność przyglądania się sobie i temu, czego doświadczam. Otwartość Ani i jej nieoceniająca postawa pozwoliły mi spojrzeć na siebie bardziej otwarcie i odkryć kilka ważnych dla mnie prawd. Praktyki uważności poznawane na kursie stały się ważnym elementem mojego osobistego rozwoju.

  • Agnieszka PieczyńskaBroker Ubezpieczeniowy

    Od dłuższego czasu krążył za mną temat Mindfulness i gdy tylko okazało się, że jest możliwość, aby zgłosić się do Ani na kurs, to zrobiłam to od razu. Nawet krótkie chwile praktyki uważności pozwalają mi złapać oddech i poczuć, że jest miejsce na chwilę rozluźnienia w czasie całodniowej bieganiny. To bardzo uwalniające mieć pod ręką taką technikę.

“Często nie mamy wpływu na to, co niesie los. Zawsze mamy wybór, jak na to zareagujemy” PEMA CHODRON

Program Kursu

Tydzień 1Zacznij tam, gdzie jesteś

Poznajemy naturę umysłu i sposoby na jego uspokojenie.

Tydzień 2 – Ciało, jako miejsce bycia obecnym

Budujemy świadomość ciała i ćwiczymy postawę życzliwości.

Tydzień 3 Wprowadzenie oparcia uważności

Wprowadzamy pierwszą praktykę medytacji uważności

Tydzień 4 – Praca z rozproszeniem

Dowiadujemy się, jak praktykować uważny ruch i rozwijamy dalsze techniki uważności

Tydzień 5 – Badanie nurtu świadomości

Poznajemy nurt świadomości i rozwijamy życzliwość

Tydzień 6 – Nastawienie (postawa)

Pogłębiamy świadomość własnych doznań i postawę życzliwości

Dzień Uważności

Dzień uważności to 6-godzinne spotkanie w całości poświęcone praktykowaniu uważności (z reguły odbywa się w sobotę lub niedzielę między 6 a 7 tygodniem kursu)

Tydzień 7 – Akceptacja siebie

Rozwijamy postawę samoakceptacji i życzliwości

Tydzień 8 – Życie oparte o uważność

Powracamy do oparcia uważności i jej roli w naszym życiu

Dodatkowe spotkanie podsumowujące

Po około czterech kolejnych tygodniach spotykamy się raz jeszcze i omawiamy kontynuację praktyki przez resztę życia

Jak wygląda ten kurs?

Podczas kursu realizujemy 8-tygodniowy trening uważności

Zajęcia odbywają się w co tydzień w czwartki

Spotykamy się w Krakowie na ul. Kraszewskiego 2

Zaczynamy 10. października 2024

Przewidywany grafik: 10.10, 24.10, 7.11, 14.11, 21.11, 28.11, 5.12, 12.12

2-godzinne spotkanie podsumowujące 4 tygodnie po kursie

Kurs ma charakter edukacyjny nie terapeutyczny

Zajęcia trwają 2h i zaczynają się o 18.30

Dostajesz jasne wytyczne, jak praktykować w domu

Praktyka w domu zajmuje 30-45 minut dziennie

Otrzymujesz materiały: nagrania praktyk oraz książkę

2x podczas kursu możesz skorzystać z bezpłatnej 30-minutowej konsultacji

Dzień Uważności odbędzie się w niedzielę 8. grudnia od 10.00 do 16.00.

W razie nieobecności otrzymasz streszczenie zajęć oraz nagrania, aby być na bieżąco

Otrzymasz bezpłatny dostęp do grupy medytującej ze mną on-line

Zyskasz 10% zniżki na “Otuleni Ciszą” wyciszający weekend Mindfulness

Otrzymujesz certyfikat poświadczający udział w 8-tygodniowym kursie mindfulness

Certyfikat otrzymują osoby, który wzięły udział w 6 z 8 zajęć oraz Dniu Uważności

Ceremonia zakończenia odbywa się na ostatnich zajęciach

Ile płacę za kurs?

Opłata za kurs 1490 zł

Opłata rezerwacyjna 390 zł

Opłata rezerwacyjna jest płatna w ciągu 3 dni od dnia otrzymania powiadomienia o rejestracji.

Pozostała kwota płatna przelewem do przed kursem.

W przypadku odwołania kursu przez organizatora cała kwota podlega zwrotowi. 

Kurs odbędzie się dla minimum 6 osób.

O udziale w kursie decyduje kolejność zgłoszeń.

Jeśli finanse to jedyna przeszkoda, daj znać, znajdziemy rozwiązanie.

Mówię sobie TAK i zapisuję się na kurs!